Rama Maestro

Nu uita ca ingredientele pot contine alergeni pe care trebuie sa ii eviti.
Verifica intotdeauna eticheta daca esti nesigura sau contacteaza producatorul.
x

Intra in contul tau

x

Creeaza cont

Data nasterii (optional)

- citeste mai mult......

Sezonul prajiturilor

Seasonal-baking.jpg

Toti iubitorii de dulciuri o stiu foarte bine: nu exista un sfarsit mai bun pentru o masa decat un desert dulce care ti se topeste in gura. Pentru a nu te ingrijora prea mult cu privire la numarul de calorii consumate si pentru a scapa de sentimentul de vinovatie, ar trebui sa faci lucrurile intr-un mod intelept. Tot ce trebuie sa faci este sa depui un pic de efort si vei putea avea parte de placere ingrijindu-te in acelasi timp de sanatatea ta. Merita sa stii cateva trucuri care te vor ajuta sa prepari o prajitura care nu doar ca va satisface un adevarat gurmand, dar ii va uimi si pe cei care doar asista si nu cred de fapt in dulciuri. 

Atentie! A venit sezonul!

Fructele proaspete vor fi aliatul nostru in bucatarie (cele de sezon sunt cele mai bune), intrucat sunt ingrediente excelente pentru un desert nutritiv.

Adevaratele delicatese sunt cel mai usor de gasit primavara tarziu, vara si toamna. In aceste perioade vei gasi cele mai gustoase si proaspete fructe, la cel mai mic pret.

Poti porni la vanatoare incepand cu luna mai. Pe tarabele din piata vor incepe sa apara primele capsuni. Asa ca poti incepe sezonul cu un pandispan cu crema de capsuni sau o prajitura preparata cu iaurt degresat. Fii atenta in iunie la primele visine si nu rata ocazia sa prepari un tort cu migdale si agrise. Mijlocul verii este cea mai buna perioada pentru prajituri cu putine calorii: rafturile magazinelor sunt pline de zmeura, mure, cirese, piersici, nectarine si coacaze. Toamna aduce cu ea mere coapte, prune si pere. Tie care iti sunt pe plac?

Specialitati nutritive 

                Fursecurile sunt mult mai usor de preparat, iar avantajul lor incontestabil este ca sunt iubite atat de copii, cat si de adulti. Ele vor fi si un inlocuitor extraordinar pentru bomboane, dulciuri sau alte lucruri de rontait. Daca vrei sa gatesti deserturi cu adevarat hranitoare, uita de faina! Foloseste ca baza pentru aluat tarate de ovaz (poti apela si la grau, secara, orz sau un amestec din ele) sau muesli. Adauga fructe uscate, nuci si condimente aromate. Vei observa ca orice fursec preparat in acest mod va fi pe placul si celui mai mare gurmand.

Nucile contin multe vitamine si minerale importante. Conform oamenilor de stiinta, consumul regulat de nuci poate avea un impact benefic asupra nivelului colesterolului.

Incearca sa reduci cantitatea de zahar! Fructele uscate si alte ingrediente aditionale vor da gust dulce prajiturii tale. Daca nu poti evita adaugarea zaharului, alege sa o faci intr-un mod intelept! Inlocuieste zaharul cu o lingura de miere sau sirop de artar.

Serveste ceai sau cafea alaturi de fursecurile caldute si aromate. Si pune zaharul deoparte. Poti face o calatorie nostalgica in timp si sa adaugi un pahar de lapte cald. Ti-au revenit amintirile? 

Incarca mai multe retete